Segona edició de la Setmana del Comerç a Calldetenes

Dimarts, 13 de març de 2018
A Calldetenes es celebra del dia 19 al 24 de març,amb la participació dels comerços i empreses de serveis associats. Cada comerç oferirà una Happy Hour amb descomptes i promocions especials, durant tota la setmana.

La campanya a nivell català porta com a eslògan associat #comerçincreïble i posa en valor el model de comerç de proximitat, des d’un punt de vista experiencial. Perquè sense gent, el comerç mai podria ser increïble.

La Setmana del Comerç compta amb la complicitat i col·laboració del teixit associatiu comercial de Catalunya. Per això, del 20 al 25 de març, les entitats d’arreu del territori organitzaran més d’un centenar d’activitats al voltant de la promoció i la dinamització comercial.

Veure activitats arreu de Catalunya

La 2a edició de la Setmana del Comerç a Catalunya, , impulsada per la direcció general de Comerç i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) té per objectiu apropar al sector comercial, a través de xerrades i formació, els instruments necessaris per millorar la seva competitivitat i, alhora, esdevenir un espai de debat i intercanvi de coneixement.

La Setmana del Comerç girarà al voltant de quatre eixos:

  • Experiències: la capacitat per generar una experiència de compra única és el gran valor del comerç físic. Però quins factors converteixen l’acte de compra en una vivència realment especial?
  • Gestió orientada a les persones: enfortir la competitivitat d’una empresa no sempre requereix grans inversions, sovint n’hi ha prou amb una revisió inquieta de la manera com fem les coses. Aprenem a pensar diferent
  • Territori: L’increment de professionalització del món associatiu coincideix amb una redefinició de les seves funcions. Com seran les associacions de demà? Quins serveis han d’oferir? Quins han d’abandonar?
  • Solucions digitals: La mateixa tecnologia que canvia els hàbits dels consumidors ofereix eines als comerciants per donar-hi resposta
Darrera actualització: 28.05.2018 | 17:43