La campanya a nivell català porta com a eslògan associat #comerçincreïble i posa en valor el model de comerç de proximitat, des d’un punt de vista experiencial. Perquè sense gent, el comerç mai podria ser increïble.
La Setmana del Comerç compta amb la complicitat i col·laboració del teixit associatiu comercial de Catalunya. Per això, del 20 al 25 de març, les entitats d’arreu del territori organitzaran més d’un centenar d’activitats al voltant de la promoció i la dinamització comercial.
Veure activitats arreu de Catalunya
La 2a edició de la Setmana del Comerç a Catalunya, , impulsada per la direcció general de Comerç i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) té per objectiu apropar al sector comercial, a través de xerrades i formació, els instruments necessaris per millorar la seva competitivitat i, alhora, esdevenir un espai de debat i intercanvi de coneixement.
La Setmana del Comerç girarà al voltant de quatre eixos: