Transparència
Informació sobre transparència
Transparència: l’acció proactiva de l’Administració de donar a conèixer la informació relativa als seus àmbits d’actuació i les seves obligacions, amb caràcter permanent i actualitzat, de la manera que resulti més comprensible per a les persones i per mitjà dels instruments de difusió que els permetin un accés ampli i fàcil a les dades i els facilitin la participació en els assumptes públics.
La informació que teniu disponible al portal e transparència de l'ajuntament s'estructura en 4 grans àmbits, que són els següetns:
- Informació institucional
Organització política, personal, entitats i altres organismes. - Informació sobre la gestió econòmica de l'Ajuntament
Pressupostos, gestió tributaria i econòmica, patrimoni, subvencions. - Acció de govern i normativa
Actes, acords, edictes, convocatòries, normatives, plans i estratègies. - Contractes, convenis i subvencions
Perfil del contractant, menors, organs i convenis de col·laboració.
Dret d'accés a la informació pública
El dret d'accés a la informació pública és el dret subjectiu que tenen les persones per a sol·licitar i obtenir la informació pública, en els termes i les condicions regulats per la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. És un dret que complementa la informació que el ciutadà pot obtenir a través dels portals de transparència, d’acord amb les exigències de publicitat activa que estableix aquesta llei.
Podeu fer la sol·licud telemàticament a través del portal de tràmits o presencialment a les oficines municipals.