La Fira de la Dona de Calldetenes va tenir lloc ahir, diumenge 9 de març, malgrat les inclemències del temps que van fer acte de presència. El centre del municipi es va transformar en un vibrant espai dedicat a la creativitat i l'emprenedoria femenina, amb una gran afluència de visitants que van desafiar la pluja per gaudir de les diverses propostes.
Les artesanes, emprenedores i artistes participants van demostrar una gran resiliència, adaptant els seus estands per continuar oferint els seus productes i serveis, malgrat les condicions meteorològiques adverses.
El carrer Gran es va convertir en un espai dedicat a la creativitat i l'emprenedoria femenina, un punt de trobada i reconeixement per a totes aquelles dones que, amb el seu treball i dedicació, contribueixen al desenvolupament de la comunitat.
Malgrat la pluja, els organitzadors i l'ajuntament van expressar el seu agraïment a totes les dones que van participar en la fira, així com als visitants que, amb determinació, van passejar i gaudir de l'esdeveniment.